I. Notiuni generale
Contract intre Utilizator si infotour.ro
Contract intre utilizator (Utilizator, dvs.) si SC Infotour Travel Agency SRL (infotour.ro, infotour, agentia, noi). Va rugam cititi cu atentie acesti termeni si conditii contractuale (Termeni si Conditii) inainte de a utiliza pagina de internet www.infotour.ro (Site).
Site-ul va este oferit de SC Infotour Travel Agency SRL, cu sediul social in Str. Popa Nicolae nr 8, bl. 24, sc. 1, Sector Bucuresti, Romania, tel 0759.015.980 Va rugam sa notati ca toata corespondenta cu Infotour Travel Agency SRL va trebui trimisa la aceasta adresa.
Acceptarea Termenilor si Conditiilor
Utilizand acest Site sau comandand serviciile turistice telefonic, sunteti de acord in totalitate cu acesti Termeni & Conditii, fara nici o alta restrictie. Acceptarea lor reprezinta expresia voinţei personale si constituie o obligaţie legala intre Utilizator si Infotour Travel Agency SRL. Daca nu sunteti de acord cu unul din punctele descrise, nu puteti utiliza acest Site in niciun fel.
Serviciile infotour.ro
Infotour.ro va pune la dispozitie un sistem automat care va ofera posibilitatea de a cauta si verifica disponibilitati pentru diferite servicii turistice si va permite sa efectuati rezervarea dorita. Rezervarile si vanzarile de bilete de avion se supun Conditiilor Generale de Rezervare si Vanzare a Biletelor de Avion (la care se adauga prevederile prezentului Contract). Pentru pachetele turistice, tarifele de pe site sunt informative si se pot modifica oricand. Cererile de rezervare efectuate pe site nu va garanteaza blocarea locurilor si a tarifelor. Dupa efectuarea cererii pe site, un agent infotour.ro va confirma tariful pe email sau telefonic.
Puteti alege dintr-o multitudine de servicii disponibile pe Site, avand posibilitatea de a efectua rezervari de bilete de avion, inchiriere de masini, asigurari medicale de calatorie sau hoteluri direct de pe Site (in timp real).
Infotour.ro actioneaza ca si agent pentru terti furnizori cum sunt: liniile aeriene, hoteluri, companii de inchiriat masini, altii (Furnizori de Servicii Turistice). Infotour.ro nu-si asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice si nu garanteaza in nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site.
Informatiile publicate pe Site
Infotour.ro ofera prin intermediul Site-ului informatii cu titlu general, cu scop consultativ. Va rugam notati ca informatiile publicate pe Site pot fi modificate oricand.
Va rugam notati ca informatiile publicate pe Site pot fi modificate oricand. Este necesar sa verificati cu Furnizorul de Servicii Turistice sau ambasada ca informatiile aparute pe Site sunt de actualitate.
Infotour Travel Agency SRL nu asigura nici o garantie cu privire la aranjamentele documentelor de calatorie (pasapoarte, vize, vaccinuri necesare) ca informatia de pe Site este actualizata. Drept urmare, este responsabilitatea Utilizatorului de a se asigura ca va calatori in conformitate cu masurile aplicabile acestor documente de calatorie.
Infotour.ro nu garanteaza ca informatia de pe Site (incluzand, dar fara limitare, tarifele, descrierile sau datele) nu poate avea erori sau lipsuri, dar vom depune tot efortul sa corectam erorile (corectabile) de indata ce ne sunt aduse la cunostinta.
Ratele de schimb cotate pe Site sunt provenite din mai multe surse si pot sa nu fie intotdeauna actualizate zilnic. Este obligatoriu sa verificati ratele de schimb din ziua in care efectuati rezervarea.
Infotour Travel Agency SRL va autorizeaza sa vizualizati si sa faceti download la o singura copie a materialelor de pe site-urile Infotour.ro (situl web) doar in scopuri personale. Continutul acestui site, textele, grafica, fotografiile, software-ul precum si alte materiale sunt protejate de legea dreptului de autor. Compilatia (adica adunarea si rearanjarea) continutului acestui site web este dreptul exclusiv a Infotour Travel Agency SRL, drept protejat de legile in vigoare. Folosirea neautorizata a materialului reprezinta o incalcare a legii dreptului de autor sau a altor legi. Nu aveti permisiunea de a vinde sau a modifica materialul, a-l expune public, a-l distribui sau a-l folosi in orice alt mod, in scopuri publice sau comerciale.
Pe serverele care apartin sau care sunt inchiriate de catre SC Infotour Travel Agency SRL accesul oricarui utilizator neautorizat este interzis. In caz de incercare si/sau accesare, fara drept, a acestor servere, fapta constituie infractiune si se pedepseste conform legislatiei romane in vigoare.
Limba de publicare a informatiilor
Infotour.ro depune toate eforturile ca pe varianta in limba romana a Site-ului, informatiile relevante privind serviciile oferite si termenii aplicabili unui anumit serviciu sa fie publicate in limba romana, insa datorita faptului ca o mare parte a informatiilor respective sunt preluate dintr-un sistem de rezervari international, anumite informatii, conditii aplicabile anumitor servicii precum si alte detalii ce pot influenta utilizarea in bune conditii a serviciilor oferite sa fie in limba engleza. In cazul in care exista orice neclaritati, va rugam sa ne contactati prin e-mail, la adresa rezervari @ infotour.ro, pentru a primi asistenta de la unul din consultantii nostri.
II. Conditiile furnizorilor de servicii turistice
Orice rezervare sau cerere de rezervare efectuata pe Site sau telefonic va fi considerata drept intentia dvs. de a achizitiona un anumit produs sau serviciu turistic de la Furnizorul de Servicii Turistice. Daca cererea dvs. va fi acceptata, veti primi un e-mail de confirmare de la Infotour.ro si va intra in vigoare acest contract. Emiterea efectiva a biletelor de avion, efectuarea de schimbari de data a biletelor de avion, anulari de bilete de avion sau vouchere, eliberarea voucher-elor pentru hoteluri, pentru inchirieri de masini, a asigurarilor de calatorie, asigurarea de suport telefonic si orice alte actiuni ce necesita interventie umana se va face in timpul programului de lucru Infotour.ro.
Toate serviciile turistice publicate pe Site sunt in functie de disponibilitatea Furnizorilor de Servicii Turistice. Termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice (incluzand regulile de transport al pasagerilor impus de liniile aeriene, orele de intrare/iesire din hotel, conditiile de anulare/modificare a serviciilor turistice) se vor aplica aditional Termenilor si Conditiilor acestui Site.
Corectitudinea informatiilor privind numele si detaliile pasagerilor precum si a zborurilor selectate in timpul procesului de rezervare pe site este in responsabilitatea dvs., acest proces fiind unul automat fara interventia manuala a agentilor Infotour.ro, decat daca acest lucru este solicitat de catre pasageri. Orice modificare solicitata ulterior rezervarii poate implica plata unor taxe suplimentare sau a diferentelor de tarife. Taxele de modificare incasate de companiile aeriene se aplica per pasager avand in vedere ca biletul de avion este un contract individual intre linia aeriana si pasager.
Termenii Furnizorilor de Servicii Turistice pot include prevederi referitoare la diferite proceduri de plata, obligatii, anulari, modificari ale rezervarilor si restituiri de bani (daca este cazul) ori restrictii de alta natura. Unele companii aeriene pot impune taxe suplimentare cum este taxa Transit-without-visa. Infotour Travel Agency SRL nu este responsabila pentru costurile care pot sa apara in momentul transferurilor de la un aeroport / terminal la altul. De asemenea, unele hoteluri pot colecta diferite taxe locale, cum ar fi taxa de oras.
Daca utilizati optiunea "Cereri speciale / Special Requests", Infotour.ro nu garanteaza confirmarea acestor cereri, dar le va trimite catre Furnizorul de Servicii Turistice. Este responsabilitatea dvs. de a reconfirma direct cu Furnizorul de Servicii Turistice daca aceste servicii speciale pot fi indeplinite.
La momentul navigarii dvs. in Site, veti putea observa referiri catre diferite conditii aplicabile ofertelor speciale. Va rugam sa cititi cu atentie acesti termeni si sa luati legatura cu Infotour.ro pentru detalii complete.
Sunteti direct responsabil pentru respectarea conditiilor impuse de Furnizorul Serviciilor Turistice privind timpii de imbarcare, reconfirmarea zborurilor sau a oricaror alte reguli. Va rugam sa notati ca timpul minim de imbarcare (inaintea plecarii) recomandat de companiile aeriene, este de 120 min. pentru zborurile in Europa, 180 min. pentru zborurile in afara Europei, respectiv 90 min. pentru zborurile pe teritoriul Romaniei. Unele companii aeriene doresc sa reconfirmati zborul cu cel putin 72 h inainte de plecare. Nerespectarea acestei reguli poate duce la anularea rezervarii dvs. de zbor.
Neprezentarea la zbor sau sosirea cu intarziere la check-in/imbarcare va duce la refuzul la imbarcare din partea companiei aeriene si la imposibilitatea de a utiliza biletul de avion. Biletul de avion reprezinta un contract direct intre compania aeriana si pasager si orice probleme care intervin in operarea zborurilor vor fi solutionate de catre operatorul zborului afectat.
De asemenea, biletul de avion reprezinta un contract unic intre pasager si compania aeriana si se refera strict la zborurile care apar pe acest bilet. In cazul in care calatoria dvs. implica utilizarea mai multor bilete (emise pe companii aeriene diferite sau pentru aceeasi companie) fiecare contract va fi tratat separat de catre compania aeriena. Astfel: daca zborul aferent unui bilet este afectat, acest lucru nu implica obligativitatea companiei aeriene sau a agentiei de turism de a modifica celelalte bilete fara penalizare specificate in regulile tarifului.
III. Termeni si conditii bilete de avion
III.1 Rezervarea biletelor de avion
Rezervarea biletelor de avion se poate face online, direct pe Site-ul Infotour.ro sau telefonic. Orice rezervare efectuata pe site sau telefonic, se supune acceptarii prezentelor termeni si conditii si conditiilor speciale impuse de companiile aeriene si care va sunt prezentate in email-ul de confirmare a rezervarii sau telefonic, de catre consultantii infotour.ro.
Pentru anumite zboruri (low cost, combinatii de companii aeriene de linie si low cost, alte combinatii de zboruri), rezervarile nu se pot confirma pe site, de aceea solicitarea Dvs. va consta intr-o cerere de rezervare care va fi procesata ulterior de catre consultantii Infotour.ro. Acestia va vor comunica disponibilitatea locurilor si tariful biletelor care se pot confirma.
Pentru emiterea biletelor de avion, este necesara plata efectuarii acestora. Infotour.ro va pune la dispozitie o multitudine de modalitati de plata, in functie de conditiile impuse de fiecare companie in parte.
In momentul efectuarii rezervarii, vi se vor comunica termenele de plata puse la dispozitie de companiile aeriene. Pentru rezervarile de linie, cele mai multe companii de linie solicita ca plata biletelor sa fie facuta in maxim 24 pana la 48 ore, timp in care Infotour.ro va garanteaza disponibilitatea locurilor si a tarifelor. Aceste informatii le veti gasi disponibile pe pagina si in email-ul de confirmare a rezervarii. Daca plata nu este efectuata in intervalul comunicat, compania aeriana isi rezerva dreptul de a anula biletele automat.
Pentru biletele low cost, nu se pot efectua rezervari fara ca plata sa fie inregistrata in conturile Infotour.ro, prin urmare Infotour.ro nu va garanteaza rezervarea locurilor si a tarifelor comunicate in momentul cererii de rezervare. Acestea vor fi garantate doar dupa ce plata este efectuata si biletele sunt emise.
Atentie: intre momentul efectuarii cererilor de rezervare pe site sau telefonic si momentul achitarii biletelor de avion si vizualizarii platii in contul Infotour.ro de catre angajatii sai, pot aparea modificari de tarife sau locurile pot sa nu mai fie disponibile. In aceste situatii, Infotour.ro va anunta pasagerii si vor comunica urmatorul tarif sau vor propune variante noi de zbor care sa satisfaca nevoile acestora.
III.2 Zboruri combinate (asociate)
Prin intermediul sistemului de rezervare utilizatorii pot rezerva zboruri combinate. Acestea sunt formate din cel putin 2 zboruri de la mai multe linii aeriene, unde fiecare zbor este considerat un serviciu separat, in conditiile in care liniile aeriene nu coopereaza in vederea organizarii de zboruri conectate (asociate).
Rezervarea de zboruri combinate implica o achizitie finala de mai multe bilete de avion, de la linii aeriene diferite, ce cuprind mai multe zboruri cu transfer(uri). Pentru fiecare bilet de avion in parte se aplica termenii si conditiile fiecarei linii aeriene specificate.
Considerand ca Utilizatorul rezerva bilete de avion de la linii aeriene diferite, exista posibilitatea ca in cazul unor perioade foarte scurte intre transferuri, anulari, intarzieri sau schimbarea orei de decolare (v. III.3 Anulari / Modificari), sa intampine dificultati la utilizarea unora dintre legaturi.
In cazul zborurilor combinate, tinand cont de faptul ca zborurile sunt achizitionate ca si servicii separate, este obligatia pasagerului sa se asigure ca pentru fiecare zbor indeplineste urmatoarele:
a. check-in la toate companiile aeriene si pentru fiecare segment de zbor in parte
b. ridicarea si predarea bagajelor dupa si inainte de fiecare zbor
c. schimbarea terminalului sau a aeroportului de unde se efectueaza aterizarea/decolarea.
Disponibilitatea zborurilor de legatura pentru fiecare combinatie aleasa depinde de disponibilitatea de bilete de avion pentru conexiunile de zbor furnizate de companiile aeriene, cat si de criteriile specificate de catre utilizator in procesul de rezervare.
III.3 Anulari/Modificari
In cazul in care doriti anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achizitionat (si Furnizorul de Servicii Turistice permite acest lucru), este responsabilitatea dvs. de a informa in scris sau telefonic Infotour.ro despre intentiile dvs. In anumite cazuri, este posibil sa nu puteti anula / modifica anumite servicii turistice sau va trebui sa respectati anumite cerinte pentru aceste actiuni. Infotour.ro sau Furnizorul de Servicii Turistice accepta toate formele de cereri scrise. Infotour.ro sau Furnizorul de Servicii Turistice nu pot anula / modifica serviciul turistic inainte de a primi cererea dvs. ferma. Puteti anula rezervarea dvs. prin intermediul Site-ului in concordanta cu termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice.
Solicitarile de anulare a zborurilor trebuie comunicate catre Infotour.ro cu minim 24 de ore inainte de plecarea primului zbor. In cazul in care solicitarea de anulare se face cu mai putin de 24 de ore inaintea plecarii pot exista situatii in care operatorul de zbor nu poate fi informat in timp pentru a evita cazurile de No-show / Neprezentare si restrictionarea rambursarii biletelor. Este responsabilitatea pasagerului sa transmita in timp util catre Infotour.ro cererea de anulare.
In eventualitatea modificarii unei rezervari (incluzand, dar fara a se limita, anulari, restituiri de sume, schimbari de nume), Infotour.ro isi rezerva dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta actiune. Aceste taxe difera fata de taxele impuse direct de catre Furnizorul de Servicii Turistice. Anumite taxe: cum sunt taxa de combustibil, taxele de bagaj sau alte taxe aplicate de companiile aeriene sunt nerambursabile si nu vor fi restituite catre pasageri. Transferul sumelor de rambusat catre clienti se face in termen de 3 pana la maxim 10 zile lucratoare.
Infotour Travel Agency SRL nu isi asuma raspunderea pentru orice modificari ale orarelor sau rutelor de zbor datorate Companiilor Aeriene, precum si in cazul anularii zborului de catre Companiile Aeriene. Orice informaţii referitoare la posibile schimbari in sistemele Companiilor Aeriene vor fi comunicate de catre angajaţii Infotour Travel Agency SRL fie telefonic, fie la adresa de e-mail specificata in cadrul secţiunii de rezervare in momentul primirii de catre Infotour Travel Agency SRL a notificarii oficiale de la operatorul de transport aerian.
In caz de forta majora si nu numai, compania aeriana poate anula sau intarzia zborul, precum si sa anuleze rezervarea fara a notifica in prealabil Pasagerul, urmand ca banii sa ii fie restituiti pasagerului sau sa i se propuna noi variante de zbor. In toate aceste cazuri, pasagerul fie va fi informat direct de compania aeriana, fie de catre reprezentatii Infotour.ro.
Infotour.ro nu isi va asuma responsabilitatea pentru pierderile survenite in urma unei greve a companiei aeriene sau a angajaţilor aeroportului, a unor situaţii de forţa majora (intervenţii guvernamentale, razboaie, rapiri, incendii, inundaţii, accidente, furtuni, atacuri teroriste, acţiuni industriale) sau a oricarei situaţii independente de controlul direct al Infotour.ro ce rezulta in anularea rezervarii sau zborului.
III.4 Servicii aditionale
Prin servicii aditionale se intelege adaugarea oricarui serviciu de care clientul doreste sa beneficieze pentru zborul rezervat si care nu este inclus in tariful biletului de avion (spre exemplu: bagaj de cala, imbarcare cu prioritate, loc preferential etc.).
In functie de compania aeriana, ruta si perioada de calatorie, Utilizatorul poate rezerva zboruri care au sau nu incluse anumite servicii aditionale. In majoritatea cazurilor, aceste servicii, atunci cand nu sunt incluse in tariful biletul de avion, pot fi adaugate contra unor taxe suplimentare percepute de liniile aeriene, fie in timpul procesului de rezervare, fie prin intermediul Serviciului Clienti.
Unele linii aeriene nu permit adaugarea serviciilor aditionale de orice natura dupa efectuarea formalitatilor de check-in online.
Serviciile aditionale pot fi achizitionate exclusiv pentru zborurile operate de linia aeriana vanzatoare. Pentru operarea anumitor rute, pot exista acorduri incheiate intre companiile aeriene prin care un transportator poate opera un zbor in numele celuilat. Aceste zboruri poarta denumirea de zboruri code share si pentru astfel de calatorii orice serviciu aditional poate fi achizitionat de catre Utilizator doar la momentul prezentarii la aeroport, inainte de inceperea calatoriei.
Atat agentia, ca si intermediar intre Utilizator si compania aeriana, cat si Utilizatorul in calitate de beneficiar al serviciilor puse la dispozitie de transportator, vor respecta in totalitate regulile impuse de companiile aeriene in ceea ce priveste posibilitatea de a adauga servicii aditionale si costurile percepute pentru adaugarea acestui tip de servicii. Agentia nu poate fi facuta responsabila in cazul in care linia aeriana nu poate onora favorabil solicitarea Utilizatorului.
III.5 Bagaje
Fiecare companie aeriana are propriile reguli de transport a bagajelor. Aceste informatii va sunt prezentate pe site, in timpul procesului de rezervare sau de catre consultantii Infotour.ro, telefonic.
Pentru unele companii aeriene, bagajul de mana si/sau cala este inclus in tariful comunicat pe site. Pentru companiile low cost si pentru unele companii de linie, bagajele sunt taxate separat fata de pretul biletelor si aceste informatii va vor fi furnizate in timpul procesului de rezervare. Bagajele pot fi achizitionate in momentul efectuarii rezervarii sau ulterior emiterii biletelor de avion, dar nu mai tarziu de efectuarea check-in-ului.
Fiecare companie aeriana are dimensiuni diferite (nr. de kilograme sau lungime/latime/inaltime) pentru bagajele de mana sau de cala. In cazul in care nu va incadrati in aceste dimensiuni, compania aeriana are dreptul de a va taxa suplimentar.
III.6 Check-in
Check-in-ul la aeroport poate fi efectuat atat pentru companiile de linie cat si pentru cele low cost, insa pentru cele low cost se plateste o taxa suplimentara. Pentru a evita achitarea unei taxe suplimentare, Infotour.ro va recomanda sa efectuati check-in-ul online. Informatiile despre efectuarea check-in-ului online va vor fi comunicate de agentii Infotour.ro in momentul efectuarii rezervarii.
III.7 Campanii de discount bilete de avion Infotour.ro
Infotour.ro isi rezerva dreptul de a derula, in paralel, mai multe campanii de discounturi la ofertele de bilete de avion, discounturile nefiind obligatoriu a fi aplicate la toate rezervarile de bilete de avion. Discounturile sunt stabilite in functie de campaniile de marketing derulate de Infotour.ro.
Discounturile sau cupoanele de reduceri se pot cumula cu alte campanii de discount sau cupoane de reduceri si se aplica doar conform regulilor fiecarei campanii de discount in parte.
Discounturile sau cupoanele de reduceri nu se aplica si clientilor care fac rezervari in urma cautarilor de bilete de avion efectuate pe site-uri de comparatii.
III.8 Conditii generale de vanzare si rezervare a biletelor de avion de catre Infotour.ro
Societatea Comerciala SC Infotour Travel Agency SRL este o agentie de turism care are in obiectul de activitate rezervari – vanzari de bilete de avion pentru zboruri interne si internationale, direct sau prin intermediari.
In vederea indeplinirii acestui capitol de servicii din obiectul sau de activitate, societatea actioneaza numai ca intermediar al acestor companii si se supune regulilor si restrictiilor comerciale impuse de catre companiile aeriene, in calitate de prestatori directi.
In continuare, vom denumi pe scurt :
• Societatea Comerciala Infotour Travel Agency SRL – Agentia
• Compania aeriana – Compania sau Linia aeriana
• Clientul care rezerva si/sau cumpara biletul de avion - Pasagerul
• Documentul in baza caruia se efectueaza zborul – Biletul de avion
Rezervarea – vanzarea biletelor de avion se face in urmatoarele conditii:
1. Rezervari de locuri
1.1. Rezervarile de locuri pentru zboruri se fac cu ajutorul sistemelor internationale computerizate de rezervari, care permit accesul agentiei la baza de date a companiei si rezervarea efectiva a locurilor pentru o anumita cursa in favoarea potentialilor pasageri.
1.2. Rezervarile sunt gratuite si se fac inaintea datei de plecare.
1.3. Odata cu efectuarea rezervarii, pasagerul va primi de la agentie informatii referitoare la pretul zborului (valabil la data rezervarii, incluzand si taxele de aeroport, taxe combustibil, tarifele de servicii ale agentiei Infotour), precum si informatiile referitoare la conditii, restrictii si reguli aplicabile biletului de avion ce poate fi cumparat in baza respectivei rezervari.
1.4. Toate conditiile, regulile si restrictiile aplicabile unui bilet de avion sunt cele dictate de compania aeriana precum si de alti factori (de ex. obligatia detinerii vizei ), independenti de vointa agentiei. Aceste reguli, precum si pretul biletului de avion se pot modifica, prin vointa celor ce le-au impus, pina in momentul cumpararii efective a biletului, fara ca agentia sa poata fi facuta in vreun fel raspunzatoare.
2. Emiterea biletelor de avion. Modalitati de plata
2.1. Emiterea biletelor de avion rezervate si plata acestora se fac conform conditiilor impuse de catre fiecare companie in parte. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre termenul pana la care rezervarea sa este valabila si sa se prezinte in termen pentru achitarea biletului, respectiv sa comande emiterea biletului, pentru a intra in posesia acestuia. Termenele pot fi schimbate oricand de companie, situatie in care agentia va anunta pasagerul despre modificare, fara a putea fi insa, facuta raspunzatoare in vreun fel de catre acesta pentru o eventuala anulare a rezervarii.
2.2. Raportul contractual intre agentie si pasager apare in momentul in care pasagerul a achitat biletul de avion si a intrat in posesia acestuia. Inainte de a achita efectiv biletul, pasagerul are obligatia sa se informeze la agentie despre toate conditiile si restrictiile aplicabile acelui bilet si sa citeasca prezentele conditii generale.
2.3. Pasagerul poate plati biletul de avion in EURO sau in RON (lei) la cursul de schimb utilizat de BNR in zua respectiva, la care se adauga un comision de risc valutar de 2%.
3. Preturile biletelor de avion
3.1. Preturile biletelor de avion comercializate prin site-ul infotour.ro sunt rezultanta unui sistem complex de reguli tarifare, tarife contractuale, tarife publicate in sistemele centralizate de rezervari, tarife speciale, taxe de serviciu ale agentiei Infotour etc. In aceste conditii, fiecare zbor in parte presupune calcularea de catre agentul specializat al pretului aplicabil biletului de avion respectiv. Acelasi zbor, cu aceeasi companie, in aceleasi conditii de calatorie, poate genera preturi diferite.Data fiind multitudinea de preturi aplicabile biletelor de avion, acestea, ca si regulile aplicabile lor, nu pot fi afisate sau publicate. De asemenea, informatiile referitoare la reguli, care provin din comunicarile scrise sau transmise computerizat de catre companie, prin sistemele de rezervare centralizate sau direct la agentie, au un caracter continuu, modificarile pot fi permanente, drept pentru care ele nu pot fi traduse si publicate in vreun inscris. In cazul in care necesita explicatii suplimentare in legatura cu aplicabilitatea acestora, pasagerul poate lua legatura cu unul dintre agentii Infotour.
3.2. Preturile de vanzare nu sunt neaparat inscrise pe biletele de avion. Preturile de vanzare decurg din regulile de emitere a biletelor de avion stabilite de companie, singura in masura sa conteste modul de inscriere al unui pret pe un anumit bilet de avion, precum si din politica de tarife de serviciu a agentiei Infotour.
3.3. Pretul unui bilet de avion devine ferm, impreuna cu toate conditiile aplicabile lui, numai in momentul in care este inscris pe documentul de incasare intocmit de agentie (factura fiscala).
3.4. Pretul oricarui bilet de avion presupune conditii, reguli si restrictii speciale aplicabile calatoriei la care se refera documentul respectiv in mod special. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre aceste reguli inainte de a cumpara respectivul bilet. Dupa cumpararea biletului se considera ca pasagerul a luat la cunostinta despre toate aceste reguli, el nu mai poate pretinde ca nu a fost informat, o data ce a intrat in posesia biletului de avion.
3.5. Pretul biletului de avion include de regula taxele de aeroport, taxe combustibil, taxe de serviciu ale agentiei Infotour. Exista insa situatii, independente de vointa agentiei, in care, pe parcursul calatoriei i se pot solicita pasagerului si alte taxe, care nu au fost percepute initial, situatie in care agentia nu poate fi facuta raspunzatoare.
3.6. Biletele de avion emise de agentie sunt proprietatea companiilor aeriene, drept pentru care agentia nu poate fi facuta raspunzatoare despre modul in care companiile aeriene stabilesc pretul unui bilet de avion sau conditiile impuse acestuia.
3.7 Pentru activitatea specifica, agentia poate aplica urmatoarea politica de comisioane pentru serviciile prestate. Comisioanele si taxele de serviciu incasate de agentia Infotour nu sunt returnabile in cazul anularilor sau modificarilor biletelor de avion (in conditiile in care acestea sunt permise de catre compania aeriana).
3.8 Schema Comisioanelor de Serviciu aplicabile:
A. Taxe emitere bilete: intre 0 si 35 EUR pe bilet. In caz de anulare voluntara aceste taxe sunt nereturnabile.
B. Taxa modificare rezervare dupa emitere - pe bilet - incepand de la 15 EUR.
C. Taxa de anulare a rezervarii - pe bilet - 15 EUR.
D. Infotour.ro nu va percepe taxe de serviciu pentru modificarile de nume, itinerariu sau anularea biletului in cazul in care biletul a fost achizitionat impreuna cu Pachetul de servicii Premium.
E. Taxa pentru efectuarea check-in-ului online (oferit la cererea pasagerilor) - 15 - 25 EUR/pasager
F. Toate solicitarile pentru modificari speciale ale biletelor, care nu sunt parte a conditiilor de baza ale acestora, vor fi supuse aprobarii liniilor aeriene si, in caz de aprobare, se vor taxa suplimentar de catre Infotour cu o taxa de serviciu cuprinsa intre 15 EUR si 50 EUR.
4. Conditii de anulare si modificare
4.1 In cazul anularii biletelor de avion/a serviciilor turistice din motive voluntare sau independent de dorinta pasagerilor, taxa de serviciu perceputa de Infotour.ro in momentul emiterii biletului/serviciilor turistice, nu se ramburseaza.
5. Biletul de avion
5.1. Biletul de avion este documentul, inscrisul sau conventia electronica in baza careia se efectueaza zborul. Biletul de avion este emis de agentie dar este proprietatea companiei aeriene pentru care a fost emis, reprezentand un contract direct intre compania aeriana si pasager. Contractul intra in vigoare in momentul emiterii acestuia.
5.2 Biletele de avion sunt nominale si modificarile de nume nu sunt permise, sau sunt permise doar in situatii de exceptie care trebuie supuse aprobarii companiilor aeriene si care presupun un cost suplimentar. Situatiile de exceptie sunt stabilite si definite de catre compania aeriana pentru care s-a emis biletul.
5.3. Pasagerul posesor al biletului de avion cumparat are obligatia de a-l pastra in stare buna si de a-l prezenta la imbarcare in vederea admiterii sale la zbor. Pierderea sau deteriorarea biletului de avion de catre pasager nu il indreptateste pe acesta la primirea unui nou bilet, neefectuarea zborului din acest motiv cade in sarcina exclusiva a pasagerului, fara ca acesta sa poata pretinde agentiei sau companiei nici un fel de despagubiri.
5.4 Conditiile contractului sunt stabilite la nivel international de IATA si de catre fiecare companie aeriana in parte pentru documentul emis. Pasagerii sunt informati in legatura cu regulile si conditiile biletelor de avion, publicate de catre companiile in sistemele de distributie a zborurilor, in momentul in care efectueaza rezervarea zborurilor pe site-ul infotour.ro
5.4. Conditiile contractului si informatiile inscrise pe biletul de avion completeaza prezentele conditii generale. Se considera ca pasagerul care a intrat in posesia biletului de avion a luat la cunostinta de toate aceste informatii, fiind responsabilitatea pasagerului sa citeasca si sa se informeze in legatura cu aceste conditii.
6. Drepturile si obligatiile partilor
6.1. Agentia este raspunzatoare de emiterea corecta a biletelor de avion si de informarea cu buna credinta a pasagerului asupra conditiilor aplicabile biletului de avion vandut.
6.2. Informarea pasagerilor se va realiza prin afisarea la loc vizibil in agentie a prezentelor conditii generale de vanzare a biletelor de avion precum si prin prezentarea, la cererea expresa a pasagerului, a conditiilor speciale de transport ale companiei, aplicabile zborului in cauza, fara a fi nevoie de o semnatura a pasagerului care sa certifice ca a fost informat.
6.3. Pasagerul este obligat sa citeasca prezentele conditii generale afisate in agentie inainte de a cumpara biletul de avion. Biletul de avion, o data cumparat, se presupune ca pasagerul a luat la cunostinta despre toate informatiile legate de biletul respectiv, el nemaiputind sa invoce ulterior necunoasterea acestora si sa pretinda eventuale despagubiri agentiei.
6.4. Pasagerul este obligat sa se prezinte la imbarcarea pentru zbor cu cel putin 1 ora si 30 min inainte de ora plecarii, pentru a i se putea intocmi formalitatile necesare iar in cazuri speciale, conform informatiilor oferite de agentie.
6.5. Agentia nu este raspunzatoare si nu i se pot pretinde despagubiri pentru ca pasagerul nu a zburat, in urmatoarele conditii :
-pasagerul nu s-a prezentat la timp la imbarcare(1 ora si 30 min inainte de ora plecarii inscrisa pe bilet)
-pasagerul este refuzat la imbarcare datorita unor probleme legate de documentele sale personale (inclusiv lipsa viza de intrare pentru tara de destinatie, viza falsa, pasaport cu interdictie etc) sau in situatia unui refuz nejustificat al autoritatilor de a permite calatoria
- clientul introduce eronat informatiile (nume, date de contact, date de nastere, etc ) pe site in fluxul rezervarii
- alte imprejurari sau cazuri de forta majora, pe care agentia nu le putea prevedea sau evita
6.6. Agentia nu este raspunzatoare pentru intarzieri sau modificari de orar ale companiei aeriene pentru care s-a emis biletul, pentru calitatea zborului sau pentru servicii aferente zborului (ex – pierderi de bagaje), obligatii care cad direct in sarcina companiei. In astfel de situatii, pasagerul se va adresa direct companiei transportatoare, care va despagubi pasagerul in conformitate cu reglementarile internationale.
6.7. Pasagerul poate renunta la biletul de avion cumparat in orice moment, inainte de data plecarii. Indiferent de motivul renuntarii, regula presupune ca pasagerului i se va aplica o penalizare de 100% din valoarea biletului si a taxelor de aeroport aferente. Daca regulile companiei permit conditii de returnare mai avantajoase, agentia va aplica aceste reguli, in favoarea pasagerului. Suplimentar taxelor si penalizarillor percepute de companiile aeriene, agentia Infotour va aplica o taxa de 15 EUR ca taxa de anulare a biletului si va retine taxa de emitere perceputa in momentul achizitionarii biletului. Daca in momentul emiterii pasagerul a beneficiat de un anumit discount, in cazul solicitarii de anulare voluntara, suma respectiva va fi retinuta de catre agentie din suma recuperabila de la compania aeriana.
6.8. Pasagerul poate modifica biletul initial cumparat in conditiile stabilite de compania pentru care a fost emis biletul, pentru fiecare caz in parte. De regula, se va aplica o penalizare de 100% din valoarea biletului initial iar daca compania permite conditii mai avantajoase, agentia va aplica aceste conditii in favoarea pasagerului. Orice modificare a unui bilet de avion se efectueaza inaintea plecarii zborului ce urmeaza a fi modificat. Biletul nu poate fi pastrat in vederea unei utilizari ulterioare daca nu este reemis inaintea zborului programat initial. Agentia Infotour va aplica taxele de serviciu pentru modificare conform politicii sale comerciale.
6.9. Pasagerul nu poate utiliza numai parti componente ale zborului aferent biletului cumparat. Neprezentarea pasagerului la primul zbor se considera renuntare la bilet si i se aplica prevederile din prezentele conditii generale.
6.10. Pasagerul nu poate transmite biletul de avion unei terte persoane.
6.11. Neprezentarea la zbor presupune pierderea biletului de avion, cu o penalizare de 100% din valoarea biletului.
6.12. In situatia in care pasagerul, din vina sa, utilizeaza doar partial zborurile inscrise in biletul de avion cumparat, el nu va putea pretinde despagubiri de nici un fel agentiei sau companiei pentru care s-a emis biletul.
6.13. Pasagerul are obligatia sa se asigure ca detine toate actele legale necesare pentru a efectua calatoria (printre care dar nu numai: pasaport, carte de identitate, viza, imputernicire, adeverinta de sanatate, procura notariala), agentia neavand nici o raspundere in fata pasagerului daca i se refuza imbarcarea sau intrarea in tara de destinatie din acest motiv. Refuzul la imbarcare dintr-unul din aceste motive cade in sarcina exclusiva a pasagerului, fara ca acesta sa poata pretinde despagubiri agentiei.
6.14. Agentia va informa de buna credinta pasagerul asupra formalitatilor necesare calatoriei solicitate, conform informatiilor furnizate de sistemul computerizat de rezervare, dar nu poate fi facuta responsabila asupra veridicitatii acestor informatii si nici trasa la raspundere pentru a le fi oferit sau nu, deoarece serviciul de informare este unul oferit suplimentar si nu are legatura cu serviciul de emitere a biletului de avion.
6.15. Agentia nu este raspunzatoare pentru pagube sau inconveniente produse pasagerului in timpul zborului sau datorita unor modificari de orar, intarzieri ale zborurilor etc, imprejurari care se afla dincolo de controlul si vointa agentiei.
6.16. Datorita situatiei create prin cererile masive de azil politic sau ramanerile ilegale in tarile din Vest, autoritatile tuturor statelor, chiar in prezenta vizei de intrare eliberata de ambasadele tarilor respective in Romania, pot refuza fara explicatii sa permita trecerea frontierei, respectiv imbarcarea in avion a pasagerului. In astfel de situatii, agentiei nu i se pot solicita despagubiri, deoarece imposibilitatea efectuarii transportului se datoreaza faptei unui tert.
6.17. In cazul in care pasagerului i se fura biletul de avion cumparat, pe baza de declaratie pe proprie raspundere si acte doveditoare de la Politie, el poate solicita agentiei emiterea unui duplicat dupa biletul respectiv, fara a plati costuri suplimentare, cu acordul companiei aeriene pentru care s-a emis biletul.
6.18. Calatoria pasagerilor minori: la nivel international, pasagerii sub 12 ani sunt considerati minori in plus, potrivit legislatiei romane (legea nr. 248 din 2005), cetatenii romani sub 18 ani sunt incadrati la pasageri minori. Minorii pot calatori in strainatate numai insotiti de catre ambii parinti sau de catre un singur parinte/adult, si detinand documentele necesare (carte de identitate sau pasaport, declaratie notariala din partea parintelui ce nu va efectua calatoria, precum si cazierul judiciar al adultului insotitor, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti). infotour.ro va depune toate eforturile pentru a informa pasagerul cu privire la aceste proceduri pe website-ul propriu si/sau telefonic/email si va asista pasagerii pentru confirmarea serviciilor pentru calatoria minorilor neinsotiti pe cursele liniilor aeriene. Companiile aeriene pot percepe taxe diferentiate pentru a asigura asistenta pe timpul calatoriei pentru minorii neinsotiti, costul acestui serviciu nu este inclus in pretul biletului de avion si confirmarea acestuia face doar in limita disponibilitatii si in conditiile impuse de catre companiile aeriene. Infotour.ro va intermedia rezervarea acestui serviciu dar nu este responsabila pentru confirmarea sau calitatea acestuia si nu poate fi facut responsabila pentru costurile suplimentare implicate de acestea sau de eventualele prejudicii care pot aparea din cauza nerespectarii de catre utilizator a legislatiei in vigoare in ceea ce priveste calatoria minorilor.
6.19 In cazul biletelor de avion ce includ in ruta o schimbare de aeroport, companiile aeriene ofera spre vanzare aceste zboruri luand in calcul timpul minim de conexiune standard intre zboruri stabilit de autoritatile aeroportuare. Tariful biletelor nu include costul transferului intre cele doua aeroporturi si neprezentarea sau intarzierea la zbor, care nu este cauzata de intarzierea/anularea zborurilor de catre companiile aeriene, va fi in responsabiliatea pasagerilor.
6.20 Check-in-ul se poate face online sau in aeroport, in functie de politicile aplicate de catre companiile aeriene. Agentia Infotour va informa pasagerii, doar la cererea acestora, cu privire la conditiile de efectuare a check-in-ului, conform informatiilor publicate de liniile aeriene. Nu este obligatia agentiei de a efecuta check-in-ul online pentru pasagerii care au achiztionat bilete de avion prin intermediul Infotour.ro. Acest serviciu se poate oferi la cererea pasagerului si in masura in care este permis de compania aeriana si poate implica un cost aditional.
7. Reclamatii
7.1. Orice reclamatie cu privire la biletul de avion cumparat se va face in scris, in termen de maxim 5 zile de la data producerii evenimentului reclamat.
7.2. Reclamatiile care nu sunt facute in scris nu vor fi luate in considerare.
7.3. Agentia va transmite reclamatia respectiva companiei aeriene pentru care a fost emis biletul iar solutia data va fi aceea data de compania aeriana, in calitate de proprietara a biletului. Agentia va informa pasagerul despre solutia data de companie reclamatiei, in scris, in termen de 7 zile de la primirea raspunsului de la companie. In situatia in care pasagerul nu este multumit cu raspunsul primit el se va adresa direct companiei aeriene care a efectuat zborul.
7.4. Pasagerul va fi despagubit direct de catre compania aeriana in toate cazurile in care aceasta decide acest lucru, agentia nefiind obligata sa intermedieze astfel de despagubiri.
7.5. Orice reclamatie se va face de catre pasager in conformitate cu prezentele conditii generale de vanzare a biletelor de avion.
8. Dispozitii finale
8.1. Prezentele conditii generale sunt realizate in conformitate si se completeaza cu prevederile Conventiei de la Varsovia, in care Romania este parte semnatara, in conformitate cu prevederile art. 11, aliniatul 2 din Constitutia Romaniei.
8.2. Afisarea in agentie a prezentelor conditii generale presupune obligativitatea pasagerului de a le citi. Se considera ca pasagerul care a cumparat biletul de avion a luat la cunostinta despre continutul acestor conditii si el nu va mai putea invoca ulterior necunoasterea lor sau lipsa de informare.
8.3. Prezentele conditii generale vor fi aplicabile si opozabile tertilor in toate situatiile stipulate in cuprinsul lor.
8.4 Infotour Travel Agency SRL se incadreaza in exceptiile OUG 34/2014.
IV. Termeni si conditii hoteluri
IV.1 Dispozitii generale
Infotour.ro isi rezerva dreptul de a modifica acesti termini si conditii in orice moment. Modificarile vor intra in vigoare de indata ce vo fi publicate pe www.infotour.ro.
1. Tarife
1.1. Infotour.ro nu percepe taxe sau comisioane in plus fata de tarifele afisate online
1.2. Mesele incluse in fiecare tarif sunt specificate la rubrica “Tip masa”
1.3. In anumite destinatii este posibil sa se perceapa taxe locale platibile direct la hotel (exemplu taxa de oras).
1.4. Unele hoteluri au tarife fluctuante, care se schimba zilnic. Tariful nu se garanteaza decat pe baza unei rezervari confirmate. Nu se accepta o cerere de rambursare bazata pe faptul ca pretul de vanzare a fost aproape sau peste tariful de receptie.
1.5. Conducerea hotelului are dreptul sa ceara la sosire detaliile cardului de credit sau un depozit care sa acopere si sa garanteze orice costuri suplimentare care pot sa apara in timpul sederii dumneavoastra.
2. Tipuri de camere
2.1. Tipurile de camere pot depinde de disponibilitatea acelui tip de camera in hotel si pot varia in functie de hotel si/sau de tara in ceea ce priveste categorizarea tipurilor de camere. Incercam sa ne asiguram ca hotelul ofera tipul de camera rezervat, totusi pot exista ocazii cand in loc de o camera cu pat dublu poate fi alocata o camera cu doua paturi separate sau o camera cu pat dublu poate fi alocata in loc de o camera cu doua paturi separate. Va rugam sa luati la cunostinta ca majoritatea hotelurilor europene ofera doua paturi single alaturate pentru a forma un pat dublu. In timp ce toate preferintele legate de tipul de camera dorit sunt trimise la hotel, alocarea camerelor este facuta de catre hotel si depinde de disponibilitatea din momentul intrarii in hotel. O camera tripla nu garanteaza trei paturi separate. Marimile paturilor si configuratia lor pot diferi. Acest lucru poate include si un pat pliant. O camera cvadrupla este o camera pentru patru adulti, cu doua, trei sau patru paturi. Acest lucru poate include si paturi pliante. Aranjamentul paturilor poate varia considerabil.
2.2. Orice cerere suplimentara, cum ar fi pentru etaj superior, pentru camera de fumatori etc. nu e garantata in momentul rezervarii. Va depinde de disponibilitatea hotelului in ziua intrarii clientului.
2.3. Clasificarea dupa stele a hotelurilor afisate ofera o idee generala a calitatii hotelului si un nivel aproximativ de facilitati, servicii si comoditati. Totusi criteriile si cerintele specifice aplicate pot diferi de la tara la tara. Infotour.ro nu se face responsabil de aceasta varietate in ceea ce priveste clasificarea hotelurilor intre tari, tipuri de camere si informatiile despre hotel legate de aceste chestiuni. Este responsabilitatea persoanei care face rezervarea sa se asigure ca tipul de camera rezervat este adecvat numarului de persoane care calatoresc.
2.4. Copiii pana in 2 ani sunt considerati infanti si pentru a obtine un patut pentru acestia, este necesara o confirmare din partea hotelului. Va rugam sa specificati daca doriti patut inainte de efectuarea rezervarii, in scris pe email la rezervari@infotour.ro.
2.5. Tipurile de camere utilizate de sistemul de rezervari infotour.ro sunt cele de mai jos, fara a ne limita la acestea:
Camera single – contine un singur pat pentru o persoana;
Camera dubla – contine un pat dublu pentru 2 persoane;
Camera twin – contine 2 paturi de o persoana;
Camera dubla/twin in regim de single – contine un pat dublu pentru o persoana;
Camera tripla – contine 3 paturi de cate o persoana sau un pat dublu pentru 2 persoane si un pat suplimentar pentru 1 persoana;
Camera quadrupla – contine fie 2 paturi duble, fiecare pentru 2 persoane, fie 4 paturi separate de 1 persoana, fie 1 pat dublu pentru 2 persoane si 2 paturi suplimentare de 1 persoana;
Camera twin/dubla plus copil – contine fie 2 paturi separate sau un pat dublu plus 1 pat suplimentar pentru copil, in functie de varsta indicate in rezervare. In unele cazuri, in functie de varsta, copilul imparte acelasi pat cu parintii. In cazul in care doriti pat explicit pentru copil, va sugeram sa efectuati cautarea doar pentru adulti, considerand copilul adult.
3. Categoria hoteliera
3.1 Categoria hoteliera (numarul de stele) reflecta in general calitatea hotelului si nivelul aproximativ de facilitaţi disponibile si servicii oferite clientilor. Totusi acest sistem de clasificare variaza de la ţara la ţara. Clasificarea hotelurilor in practica internaţionala pe baza sistemului de acordare a stelelor nu are caracter obligatoriu asupra standardelor unui anumit hotel. Informaţiile si descrierile serviciilor si echipamentelor disponibile in cadrul Sistemului de rezervari cu privire la hoteluri se bazeaza pe propria descriere si evaluare a hotelierilor in concordanta cu normele legislative locale iar Infotour.ro nu este responsabila pentru categoriile de hotel si evaluarile stelelor deoarece acestea au fost furnizate astfel de catre unitatile de cazare sau de furnizorii de servicii hoteliere.
4. Tipul de masa
4.1. Unitaţile de cazare pot oferi diferite tipuri de masa (room only, mic-dejun, demi-pensiune, pensiune completa, all inclusive precum si alte variatii ale acestora). Mesele incluse in fiecare tarif sunt specificate in oferte iar Utilizatorul intelege ca exista diferente cantitative si calitative de la o unitate de cazare la alta.
4.2. Toate ofertele speciale si promoţiile sunt marcate ca atare si pot avea condiţii speciale de rezervare, de plata si/sau de anulare.
IV.2 Efectuarea de rezervari hoteliere
1. Plasarea unei rezervari hoteliere
1.1. Utilizatorul poate plasa o rezervare hoteliera printr-una dintre urmatoarele metode: prin sistemul de rezervari disponibil pe website-ul www.infotour.ro introducand toate datele necesare in formular, prin e-mail sau prin apel telefonic la Serviciul clienţi.
1.2. Tariful serviciilor hoteliere este exprimat in moneda EURO. Acesta include: valoarea neta a serviciului, comisionul agentiei si cheltuieli de administrare.
1.3. Odata plasata o comanda, aceasta este considerata o rezervare ferma si se supune Termenilor si Condiţiilor infotour.ro precum si ai furnizorului de servicii hoteliere in ceea ce priveste utilizarea serviciului hotelier, anularea si modificarea rezervarii etc.
2. Confirmarea rezervarii hoteliere si a tarifului
2.1. Dupa plasarea rezervarii, sistemul de rezervari transmite automat o confirmare a cererii pe adresa de e-mail indicata de Utilizator. Alaturi de numarul de rezervare, aceasta conţine si detalii cu privire la serviciile hoteliere, tariful total al serviciilor si metoda de plata selectata. Este recomandat ca Utilizatorul sa verifice corectitudinea datelor din confirmarea primita si a tuturor detaliilor rezervarii hoteliere. Comanda de servicii hoteliere se considera finalizata cand Utilizatorului ii este trimisa confirmarea rezervarii la adresa de e-mail indicata, iar plata aferenta serviciului s-a efectuat in timp util.
3. Conditiile de rezervare
3.1. Inainte de plasarea comenzii, Utilizatorului i se solicita sa citeasca si sa accepte prezenţii Termeni si Condiţii si sa citeasca si sa inţeleaga modul in care se calculeaza tariful serviciului hotelier pentru care a optat. Inţelegerea modului de realizare a listei cu tarife il va ajuta pe Utilizator sa aleaga oferta cea mai atractiva si va reduce la minimum valoarea eventualei taxe de anulare sau modificare. Ulterior primirii cererii de rezervare, infotour.ro poate contacta Utilizatorul in scopul verificarii datelor si confirmarii ofertei. In cazul in care contactul cu Utilizatorul nu este posibil, infotour.ro nu este raspunzatotoare sa se asigure ca furnizorul accepta rezervarea conform datelor introduse. Fiecare rezervare/cerere este inaintata de catre Infotour respectivului furnizor, in numele Utilizatorului sub forma unei comenzi. Hotelul poate anula rezervarea in cazul in care la data inceperii sejurului, titularul rezervarii nu se prezinta la hotel in intervalul de check-in. Intervalul de check-in si condiţiile de anulare sunt variabile de la o unitate de cazare la alta si sunt stabilite prin condiţiile de rezervare specifice hotelului care ofera serviciul.
4. Metode de plata
4.1. In funcţie de Termenii si Condiţiile impuse de hoteluri, la momentul rezervarii Utilizatorului i se poate cere plata integrala sau parţiala a serviciului rezervat. Infotour.ro nu si asuma nici o obligaţie de a emite voucher-ul sau alte documente de calatorie in cazul neplaţii integrale a serviciilor comandate. In orice situaţie, Utilizatorul este responsabil pentru plata sumelor aferente serviciilor turistice comandate.
4.2. Nu se accepta alte modalitaţi de plata in afara celor prezentate pe Site sau prin intermediul Serviciului Clienţi.
4.3. Plata se poate efectua cu principalele carduri de credit recunoscute si prezentate detaliat pe website. Daca Utilizatorul alege plata cu cardul de credit, detaliile cardului de credit sunt transmise in sistem in timpul tranzacţiei in condiţii de securitate marita si intr-o forma criptografiata.
4.4. Infotour.ro sau furnizorul de servicii turistice poate incasa suplimentar orice taxe (sau comisioane) care pot sa apara la momentul rezervarilor prin cardurile de credit. In acest caz Utilizatorul este informat despre comisioanele aplicabile. Infotour.ro poate de asemenea sa transfere catre Utilizator orice costuri generate de eventualele respingeri ale cardurilor sau refuzului la plata. Din motive de securitate, Infotour.ro isi rezerva dreptul de a efectua verificari aleatorii, de a solicita o autorizaţie scrisa din partea titularului cardului, de a cere dovada adresei Utilizatorului si o copie a cardului de credit folosit, precum si un extras de cont recent, inainte de emiterea documentelor de calatorie.
4.5. In funcţie de furnizorul de servicii turistice, plata rezervarii hoteliere poate fi solicitata si efectuata in moneda EUR sau in moneda locala pentru echivalentul sumei totale a rezervarii vizualizata in moneda EUR. Toate tarifele si taxele pot fluctua din cauza modificarii cursului de schimb valutar.
4.6. Majoritatea furnizorilor de carduri de credit pot percepe o taxa pentru tranzacţiile internaţionale, care poate ajunge de la o valoare de la 1% pana la 3% din totalul rezervarii hoteliere. Aceasta taxa este perceputa de catre emitenţii unor anumite tipuri de carduri de credit, deoarece taxa pentru rezervare urmeaza sa fie procesata in afara ţarii de rezidenţa. De asemenea, unele hoteluri pot percepe diferite taxe locale (taxa de oras, taxa de staţiune, taxa de servicii) platibile direct la hotel. Infotour.ro nu este responsabila pentru taxele suplimentare si nu are nici un control asupra punerii lor in aplicare.
4.7. Introducerea incorecta sau incompleta a detaliilor cardului bancar (numarul cardului, data expirarii, codul CVV/CVC sau numele titularului), precum si orice alte restricţii (fonduri insuficiente, depasirea plafonului de plati zilnic/saptamanal/lunar, blocarea cardului, restricţionarea la folosirea acestuia numai in interiorul ţarii etc.) poate duce la refuzarea cererii de catre Sistemul de rezervari. In aceasta situaţie, Infotour.ro nu va putea fi trasa la raspundere pentru neconfirmarea rezervarii in timp util si pentru eventualele modificari de cost ce deriva din aceasta.
4.8. Dupa confirmarea plaţii, sistemul va genera in mod automat un voucher pentru hotel si il va expedia la adresa de e-mail indicata de Utilizator. Voucherul confirma achiziţionarea unui serviciu hotelier pre-platit si se va prezenta de catre Utilizator personalului hotelier in varianta printata in momentul cazarii.
IV.3 Anularea unei rezervari hoteliere
1. Anularea rezervarii
1.1. Fiecare rezervare hoteliera se supune condiţiilor de anulare descrise pe pagina de rezervare a respectivului furnizor, afisate Utilizatorului in momentul rezervarii serviciului si inainte de finalizarea comenzii.
1.2. Termenul limita de anulare fara penalizare este specificat in momentul efectuarii rezervarii online si este luat la cunostinţa de catre Utilizator. Orice solicitare de anulare a rezervarii hoteliere transmisa dupa depasirea termenului respectiv implica plata penalizarilor care de asemenea sunt specificate in timpul procesului de rezervare.
1.3. Unele hoteluri aplica o politica de anulare mai restrictiva, in special in cazul unor tarife promotionale, iar unele servicii de cazare sunt nerambursabile dupa momentul finalizarii rezervarii. Aceasta informatie va fi specificata in sectiunea specific politicii de anulare in timpul procesului de rezervare iar in cazul anularii sau neprezentarii la hotel, Utilizatorul nu va putea beneficia de ramburs pentru serviciile neutilizate indiferent de circumstante.
2. Anularea in cazul unui utilizator neidentificat
1.1. Pentru evitarea folosirii frauduloase a sistemului de rezervari si a efectuarii de rezervari false, infotour.ro isi rezerva dreptul de a anula rezervarile negarantate cu cardul bancar, in cazul in care nu este posibila contactarea Utilizatorului la numarul de telefon indicat de acesta. In acest caz, Utilizatorul nu are dreptul de a formula reclamaţii cu privire la furnizarea serviciul hotelier in cauza. Utilizatorul poate opta pentru efectuarea unei rezervari garantate, furnizand numarul cardului de credit si impiedicand astfel anularea rezervarii din motivele menţionate mai sus.
1.2. Unele hoteluri au tarife fluctuante, care se schimba zilnic. Tariful nu se garanteaza decat pe baza unei rezervari confirmate si ramane ferm in momentul confirmarii acesteia. Nu se accepta o cerere de rambursare bazata pe faptul ca tariful de vanzare online a fost diferit de tariful de recepţie sau de tarife promotionale sau de tip last-minute aparute ulterior.
1.3. Cererile de rambursare ca urmare a neutilizarii in totalitate sau parţiala a serviciilor hoteliere, trebuie insoţite de o cerere scrisa din partea Utilizatorului si de o confirmare scrisa din partea hotelului/furnizorului. Aceasta confirmare nu garanteaza returnarea contravalorii serviciilor neutilizate si va fi onorata numai in cazul in care atat hotelul cat si Furnizorul de servicii hoteliere accepta returnarea contravalorii serviciilor neutilizate.
1.4. In caz de imposibilitate fortuita de a onora rezervarea (overbooking), infotour.ro isi rezerva dreptul de a inlocui hotelul sau alte servicii confirmate iniţial cu altele de categorie similara, fara nici un fel de alta compensaţie sau de a returna banii integral in cazul in care este imposibila oferirea unei alternative.
1.5. Infotour.ro nu este responsabila pentru compensarea niciunei situaţii care ar fi putut fi rezolvata la faţa locului daca hotelul ar fi fost informat.
IV.4 Termeni si conditii generale privind efectuarea / modificarea / anularea rezervarilor de hoteluri in sistemul Infotour.ro
1.1. Orice rezervare efectuata online si neanulata la termenul limita de anulare specificat in sistem se considera ferma si implica automat responsabilitatea platii
1.2. Toate anularile vor fi efectuate prin intermediul sistemului online sau in cazul unei disfunctionalitati a sistemului se poate contacta departamentul de rezervari si helpdesk al infotour.ro
1.3. Termenul limita de anulare fara penalizare este specificat in momentul efectuarii rezervarii online. Depasirea termenului respectiv implica plata penalizarilor care, de asemenea, sunt specificate in rezervare.
1.4. In cazul neprezentarii la hotel, se va aplica o penalizare de minimum o noapte (pana la maximum costul intregii sederi, in functie de politica de anulare a hotelului).
1.5. Cererile de rambursare, ca urmare a neutilizarii in totalitate sau partiala a serviciilor turistice, trebuiesc insotite de o confirmare scrisa din partea hotelului. Aceasta confirmare nu garanteaza returnarea contravalorii serviciilor neutilizate. Va fi onorata numai in cazul in care hotelul accepta returnarea contravalorii.
1.6. Toate rezervarile vor fi onorate numai pentru persoanele pe numele carora s-a facut rezervarea. Schimbarile de nume nu sunt permise.
1.7. In cazul in care onorarea rezervarii nu este posibila (din motive bine intemeiate), unitatea de cazare este obligata sa va ofere cazare intr-o alta unitate hoteliera, de aceeasi categorie sau superioara. In acest caz, turistul este obligat sa accepte una dintre alternative. In cazul evenimentelor speciale (targuri, expozitii, congrese, evenimente sportive, religioase sau politice, Sarbatori de peste an etc) rezervarile pot avea termeni si conditii speciale (numar minim de nopti, tarife mai mari, politica de anulare sau modificare a rezervarii speciala, termeni de plata etc).
1.8. In cazul majoritatii hotelurilor, ora normala de check-in este 14:00, iar check-out-ul se face pana la ora 11:00. Atentie! Aceste ore pot diferi de la un hotel la altul. Va rugam sa verificati aceste informatii pe site-ul Infotour.ro sau sa consultati agentii Infotour.ro
1.9. In cazul in care sositi la hotel dupa ora de check-in indicata mai sus, camerele Dvs sunt retinute pana la ora 18:00 (ora locala) din data sosirii. Daca sositi la hotel dupa aceasta ora, va rugam sa specificati in rezervare (daca exista camp de observatii) sau sa ne aduceti la cunostinta de aceasta posibilitate, precizand si ora de sosire estimata. In cazul in care hotelul nu este instiintat de acest lucru, are dreptul de a revinde camerele.
1.10. In functie de politica de anulare a rezervarii, anularea poate fi facuta direct de catre turist folosind link-ul de la rubrica “Politica de anulare si modificare” din email-ul de confirmare a rezervarii sau cererea de anulare trebuie facuta in scris, catre Infotour.ro. Cererea scrisa trebuie facuta de catre titularul rezervarii, de Luni pana Vineri intre orele 9-18, prin email, fax sau posta.
1.11. Politica de anulare aplicata fiecarei rezervari depinde de tipul de serviciu, de furnizorul de servicii turistice, de data de calatorie sau de alti factori indicati de furnizorul de servicii turistice. Politica de anulare va fi precizata in momentul efectuarii rezervarii, pe pagina cu detaliile rezervarii, in pagina de confirmare si in email-ul de confirmare a rezervarii.
1.12. Toate hotelurile publicate pe Infotour.ro solicita ca cel putin unul dintre pasageri sa aiba 18 ani impliniti. In cazul in care clientii au sub 25 ani si rezerva hoteluri din SUA, sunt rugati sa contacteze agentia Infotour
1.13. Plata rezervarilor trebuie facuta in conformitate cu termenii si conditiile precizate in momentul efectuarii rezervarii. Nerespectarea acestora atrage dupa sine anularea rezervarii.
Va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile anularii inainte de confirmarea rezervarii. Daca nu sunteti de acord cu politica de anulare impusa, rezervarea nu poate fi confirmata.
IV.5. Campanii de discount hoteluri pe site-ul Infotour.ro
1.1. Infotour.ro isi rezerva dreptul de a derula, in paralel, mai multe campanii de discounturi la ofertele de hotel, discounturile nefiind obligatoriu a fi aplicate la toate hotelurile. Discounturile sunt stabilite in functie de furnizorul de hoteluri si de politica de reduceri a Infotour.ro.
1.2. Modul de calcul al ofertelor este urmatorul: tariful primit de la provider (pretul taiat) poate fi discountat cu pana la 50%. Astfel, clientii care rezerva de la Infotour.ro doar cazarea pot beneficia de reduceri la o serie de hoteluri din baza noastra de date (procentul reducerii poate fi diferit pentru fiecare hotel in parte, in functie de locatie, categorie, provider etc).
IV.6. Colectarea de review-uri
1.1. Infotour.ro poate colecta review-uri (pareri despre hoteluri, destinatii, atractii turistice, serviciile oferite de Infotour.ro si partenerii sai) de la clientii sai, dupa ce acestia s-au intors din vacanta.
1.2. Clientii isi dau acordul asupra publicarii review-urilor pe site sau sa fie folosite offline de catre consultantii Infotour.ro in vederea recomandarii de hoteluri/destinatii, asupra publicarii numelor persoanelor care au oferit review-ul si a datii acestora.
1.3. Review-urile pot fi colectate online, in sistemul de colectari review-uri disponibil pe site-ul Infotour.ro sau offline (prin email sau telefon) de catre consultantii Infotour.ro.
1.4. Infotour.ro isi rezerva dreptul de a refuza anumite review-uri, in special cele cu limbaj vulgar. Inainte de publicarea review-urilor pe site, Infotour.ro isi rezerva dreptul de a edita erorile gramaticale si de exprimare, fara a schimba sensul cuvintelor. Review-urile oferite de clienti devin proprietatea Infotour.ro si nu pot fi publicate pe alte site-uri.
IV.7 Reclamatii
1.1. Orice reclamatie trebuie depusa in scris pe adresa sediului social al Infotour Travel Agency SRL in maxim 5 de zile de la data iesirii din hotel.
1.2. Nu vom lua in considerare reclamatiile care nu au fost supuse atentiei hotelului pe timpul sederii clientului. Orice reclamatie trebuie raportata pe loc hotelului.
1.3. Nu suntem responsabili pentru compensarea niciunei situatii care ar fi putut fi rezolvata la fata locului daca hotelul ar fi fost informat.
Pentru rezolvarea cat mai rapida, eficienta si pe cale amiabila a eventualelor probleme aparute, va rugam sa trimiteti mesajele dumneavoastra la adresa reclamatii@infotour.ro.
IV.8 Dispozitii finale
1.1. Infotour.ro nu va fi responsabila pentru orice inconveniente sau rezultate ale unor circumstante neprevazute cum ar fi inundatii, cutremure, revolte, acte teroriste, acte guvernamentale sau schimbarea autoritatii dintr-o tara, conditii de vreme nefavorabile sau renovari la hotel care nu ni s-au comunicat in avans.
1.2. Diferentele de clima si regulile de economisire a energiei din diferite tari pot afecta sistemele de incalzire din hotelurile localizate in zona sau tara respectiva. De exemplu, in Italia sistemul de incalzire poate fi operat intre 15 noiembrie si 15 martie din cauza reglementarilor guvernamentale.
1.3. Inceperea si incetarea datelor de functionare a piscinelor pot fi deasemenea afectate de conditiile de clima si vreme. Infotour.ro nu este responsabil pentru politicile hotelurilor legate de aceste aspecte.
1.4. Dupa efectuarea rezervarii, va rugam verificati si asigurati-va ca toate detaliile din voucher (cum ar fi adresa hotelului, informatiile despre hotel, oras si tara) sunt corecte. In acest mod veti fi protejat de orice neplaceri cauzate de o eroare a sistemului.
1.5. Folosirea site-ului se face numai in urma acceptarii termenilor si conditiilor. Daca nu acceptati acesti termeni si conditii, nu folositi acest site.
V. Termeni si conditii pachete turistice si oferte de tip city break
V.1 Oferte turistice de tip city-break
1.1. Fiind vorba despre o vacanta de weekend sau pentru un weekend prelungit, Infotour.ro pune la dispozitia clientilor sai o modalitate foarte comoda de a-si personaliza vacanta. De regula, o oferta de tip city break oferita de Infotour.ro este formata din urmatoarele servicii turistice: transport (se prefera avionul), cazare cu sau fara mic dejun, asigurare medicala. Oferta este variata, pentru orice destinatie solicitata de client.
1.2. In scop de marketing si pentru a reduce din timpul de cautare separat al serviciilor turistice incluse intr-un city break, Infotour.ro ofera clientilor sai posibilitatea de a vizualiza aceste servicii prezentate intr-un singur pachet oferta. Serviciile incluse intr-un city break pot fi achizitionate separat, fiind vorba de aceleasi servicii prezentate in oferta de pe site sau clientii pot solicita o oferta personalizata si in acest caz, serviciile turistice pot fi diferite de cele promovate pe site.
V.2 Oferte turistice de tip tour operator
1.1 Infotour.ro ofera clientilor sai spre revanzare servicii turistice de tip tour operator (chartere, circuite, croaziere, sau orice alt serviciu promovat de agentiile de turism tour operatoare partenere).
V.3. Termenii si conditiile generale ale ofertelor de tip city break si tour operator
1.1. Termenii si conditiile rezervarii difera in functie de fiecare produs turistic inclus in oferta de tip city break si acestea depind de regulile impuse de partenerii furnizori de servicii turistice cu care colaboreaza Infotour.ro. Mentionam ca rezervarile se vor face in functie de disponibilitatea acestora la partenerii Infotour.ro si in functie de termenii si conditiile companiei, mentionate pe site-ul Infotour.ro sau de catre operatorii Infotour.ro pentru fiecare serviciu ales in parte.
1.2. Infotour.ro nu-si asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice (cum sunt: liniile aeriene, hoteluri, companii de inchiriat masini, altii ) si nu garanteaza in nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site.
1.3. Orice rezervare efectuata online sau offline (telefonic, email sau direct in agentia Infotour.ro) presupune acceptarea termenilor si conditiilor Infotour.ro si a regulilor prevazute in contractul cu turistul (pentru ofertele de tip tour-operator).
VI. Modalitati de plata
VI.1 Dispozitii generale
Nu se accepta alte modalitati de plata in afara celor prezentate pe Site si nu ne asumam nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin curierat.
In functie de termenii si conditiile impuse de hoteluri, la momentul rezervarii vi se poate cere plata integrala sau partiala a serviciului rezervat, iar plata va fi efectuata in contul Infotour.ro, hotelului sau a reprezentantului acestuia.
In anumite cazuri, detaliile cartii dvs. de credit pot fi transferate catre Furnizorul de Servicii Turistice. Furnizorul, in cauza, va prelua platile pentru rezervarile dvs.
Platile pentru hoteluri sunt efectuate in concordanta cu paragraful de mai sus.
Infotour.ro sau Furnizorul de Servicii Turistice nu-si asuma nicio obligatie de a emite biletele, voucher-ul sau alte documente de calatorie in cazul neplatii integrale a serviciilor comandate. In orice situatie, sunteti responsabil pentru plata sumelor aferente serviciilor turistice comandate.
Plata se poate efectua cu principalele carti de credit recunoscute si prezentate detaliat pe Site.
Infotour.ro sau Furnizorul de Servicii Turistice isi rezerva dreptul de a incasa suplimentar orice taxe sau comisioane care pot sa apara la momentul rezervarilor prin cartile de credit. In acest caz veti fi informat despre comisioanele aplicabile. Infotour.ro isi rezerva dreptul de a transfera costurile generate de penalizarile de charge back. Daca rezervarea dvs. este platita cu cartea de credit a unei alte persoane, ne rezervam dreptul de a cere o autorizatie scrisa din partea acelei persoane.
In cazul in care emitentul cartii dvs. de credit o cere, Infotour.ro sau Furnizorul de Servicii Turistice isi rezerva dreptul de a trimite biletele, voucher-ele sau alte documente de calatorie la adresa dvs. declarata la momentul emiterii cartii de credit. Informatia eronata despre aceasta adresa se poate reflecta in anularea rezervarii, intarzierea livrarii documenteleor de calatorie si poate determina cresterea tarifului confirmat. Va rugam sa va asigurati ca detaliile adresei dvs. de facturare se potrivesc cu cele de pe extrasul dvs. de cont.
In anumite situatii, pentru a minimiza efectele incercarii de fraudare a cartii dvs. de credit, chiar daca banca aproba efectuarea tranzactiei si blocheaza suma in contul dvs. procesatorul de plati on-line are dreptul de a efectua verificari suplimentare: de a cere dovada adresei dvs. si o copie a cartii de credit, precum si un extras de cont recent. In cazul in care documentatia nu este trimisa catre procesatorul de plati sau este incompleta tranzactia nu este aprobata in sistemul Infotour.ro. Solicitarea de deblocare a sumelor din cont se va adresa, in acest caz, direct bancii emitente a cardului, Infotour.ro neavand nici o responsabilitate pentru blocarea acestor sume.
Toate tarifele si taxele pot fluctua datorita modificarii cursului de schimb.
In cazul zborurilor low cost plata cu cardul trebuie efectuata in maxim 15 minute de la inceperea rezervarii, in caz contrar biletele nu se vor emite si plata va fi returnata.
Pentru mai multe detalii legate de plati va rugam sa parcurgeti in continuare aceasta sectiune si sa accesati zona de Intrebari frecvente.
Pentru rezervari de bilete de avion, inchiriere de masini, hoteluri sau asigurari medicale de calatorie prin intermediul site-ului www.infotour.ro, Agentia Infotour pune la dispozitie trei metode de plata:
Carte de credit si/sau card bancar
Transfer bancar
Depunere de numerar la ghiseul bancii
Utilizatorul poate alege metoda de plata pe care o prefera in timpul procesului de plata.
Biletele pentru zboruri low cost pot fi cumparate exclusiv prin carte de credit sau card bancar: blocarea locurilor si a tarifelor pentru zborurile de tip low cost se poate face exclusiv folosind o carte de credit sau card bancar valid pentru platile online. Achitarea unei rezervari de tip low cost prin transfer bancar sau folosirea unui card de credit sau bancar nevalidat de sistemul de plati atrage de la sine riscul unor modificari tarifare, in functie de momentul efectuarii platii.
VI.2 Plati cu carte de credit si/sau card bancar
Utilizatorul poate folosi pentru a face astfel de plati carduri de credit sau carduri bancare emise de VISA si Mastercard.
La alegerea cartii de credit sau cardului bancar ca modalitate de plata, Utilizatorul este obligat sa completeze, in sectiunea de rezervari anumite informatii despre cartea de credit sau cardul bancar (tipul, numarul, data de expirare, numele posesorului si codul CVV). Dupa plasarea comenzii, suma datorata va fi automat retrasa de pe card in vederea cumpararii biletelor dorite. In functie de tipul biletului, ruta aleasa si numarul de pasageri, este posibil ca plata sa se efectueze in doua sau mai multe tranzactii insumand valoarea totala a biletului confirmata de Utilizator la efectuarea rezervarii. In unele cazuri, detaliile cartii de credit sau cardului bancar pot fi transferate prin mijloace electronice securizate Companiilor Aeriene, care vor prelua platile rezervarilor la emiterea biletelor, urmand ca Infotour Travel Agency SRL sa colecteze diversele taxe aferente.
Rezervarile efectuate prin sistemul de rezervari al www.infotour.ro sunt exprimate in EURO sau LEI, urmand ca banca utilizatorului sa faca automat conversia din moneda solicitata de linia aeriana in moneda in care este deschis contul Utilizatorului la cursul bancii respective. Comisioanele si metoda de efectuare a conversiei valutare tin strict de banca emitenta a cardului, Agentia Infotour nefiind raspunzatoare pentru eventuale diferente rezultate in urma cursului de schimb valutar aplicat de banca si a eventualelor comisioane percepute de aceasta pentru a procesa respectiva conversie valutara.
In cazul in care pana la data calatoriei nu este inregistrata plata integrala aferenta serviciului comandat iar clientul, informat telefonic si/sau prin e-mail de acest fapt, nu intreprinde toate masurile de achitare a sumei restante in timp util, acest fapt se considera a fi renuntare si intra in vigoare penalizarile aferente conditiilor de anulare a biletului dictate de catre Companiile Aeriene. In plus, pentru a minimiza incercarile de fraudare a cartii de credit sau cardului bancar, Infotour Travel Agency SRL isi rezerva dreptul de a efectua verificari aleatorii pentru a se asigura ca pasagerul este titularul de drept al cardului sau ca titularul si-a dat acceptul pentru achitarea sumei rezervarii, cerand acordul scris al acestuia precum si copia cartii de credit sau cardului bancar sau un extras de cont recent.
Introducerea incorecta sau incompleta a detaliilor cardului bancar sau cartii de credit (numarul cardului, data expirarii, codul CVV/CVC sau numele titularului) precum si orice alte restrictii (fonduri insuficiente, depatirea plafonului de plati zilnic/saptamanal/lunar, blocarea cardului, restrictionarea la folosirea acestuia numai in interiorul tarii etc.) va duce la refuzarea cererii de catre Sistemul de rezervari. In aceasta situatie, Infotour nu va putea fi trasa la raspundere pentru neconfirmarea rezervarii in timp util si pentru eventualele modificari de cost ce deriva din aceasta.
VI.3 Plati prin transfer bancar sau depunere la ghiseul bancar
Platile prin transfer bancar sunt acceptate doar pentru bilete rezervate cu cel putin 7 zile inainte de data calatoriei. Atunci cand alege optiunea "Transfer bancar" ca metoda de plata, Utilizatorul se obliga sa plateasca Infotour Travel Agency SRL suma datorata in termen de 24 de ore de la efectuarea rezervarii si sa trimita in cel mai scurt timp prin e-mail sau prin fax copia ordinului de plata sau a foii de depunere, respectiv sa confirme telefonic trimiterea documentului si sa se asigure ca documentul a fost receptionat intr-o forma lizibila. Achitarea unui serviciu prin transfer bancar se poate face numai dupa rezervarea respectivului serviciu si confirmarea tarifului de catre unul dintre agentii Infotour intr-unul din conturile:
SC Infotour Travel Agency SRL, cu sediul in Bucuresti, Str. Popa Nicolae nr 8, bl. 24, cod postal 023344, sector 2.
CUI: RO18447053
Reg. Com.: J40/3631/2006
ING Bank sucursala Doamna Ghica, Bucuresti
Cont RON: RO21 INGB 0000 9999 0638 5073 (pentru tranzactii in lei)
Cont EUR: RO63 INGB 0000 9999 0638 5093 (pentru tranzactii in euro)
Transferul trebuie facut pe numele si prenumele Utilizatorului (pasagerului) si trebuie sa includa numarul rezervarii. Lipsa unor mentiuni clare pe ordinul de plata cu privire la numarul rezervarii si numele pasagerului poate duce la imposibilitatea identificarii rezervarii, situatie in care Infotour Travel Agency SRL nu va putea fi trasa la raspundere pentru neconfirmarea rezervarii in timp util si pentru eventualele modificari de cost ce deriva din aceasta. Biletele cumparate prin intermediul transferului bancar sau a platilor in numerar vor fi emise de catre Agentia Infotour in ziua in care suma datorata va ajunge in conturile mentionate mai sus.
Comisioanele aferente platii prin transfer bancar vor fi suportate in intregime de catre platitor, Infotour Travel Agency SRL rezervandu-si dreptul de a nu emite biletul de avion atata timp cat intreaga suma datorata nu se afla in conturile de mai sus.
Atentie! Liniile aeriene permit emiterea biletelor la nu mai mult de 72 de ore de la momentul rezervarii dar, in cazul unora dintre bilete, aceasta perioada se reduce la 24 de ore sau chiar mai putin. Depasirea acestui termen presupune anularea rezervarii Utilizatorului. Agentia Infotour nu isi asuma nicio responsabilitate privind anularea rezervarilor din cauza intarzierilor in efectuarea platilor catre conturile sale si/sau primirea confirmarii acestora.
Documentele de calatorie aferente rezervarii (bilet de avion, voucher de calatorie sau factura) pot fi trimise prin posta electronica, la adresa introdusa in momentul initierii rezervarii, prin posta (la adresa specificata in momentul efectuarii rezervarii) sau pot fi ridicate direct de la sediul nostru. Consultantii nostri va pot da oricand informatii detaliate, daca este necesar.
VII. Documente eliberate de Infotour Travel Agency SRL
VII.1 Factura
Agentia va elibera, pentru fiecare rezervare, o factura fiscala, folosind datele de facturare oferite de Utilizator. In cazul in care Utilizatorul nu specifica date de facturare separate, Compania va emite factura pe numele platitorului.
Factura fiscala se emite in RON sau RON si EURO, indiferent de moneda in care a fost efectuata tranzactia pentru costul biletului de avion, cursul aplicat pentru facturare fiind cursul Bancii Nationale a Romaniei (BNR).
Agentia nu isi asuma nicio responsabilitate pentru eventualele diferenţe ce pot aparea intre suma facturata si suma retrasa de pe cardul de credit in urma tranzactionarii in alta moneda decat cea in care este deschis contul principal al cardului.
Factura se trimite, la cerere, prin e-mail (la adresa de e-mail oferita de Utilizator) in termen de 7 zile lucratoare de la data efectuarii rezervarii.
Conform legilor in vigoare, factura se considera original fara semnatura si stampila Agentiei. Totusi, in cazul in care Utilizatorul doreste acest lucru, Agentia poate trimite prin curierat (pe cheltuiala Utilizatorului) un exemplar semnat si stampilat.
Incepand cu data de 01 ianuarie 2017, conform modificarilor aduse Codului Fiscal si obligativitatii de depunere a declaratiei 394 in format actualizat, ce afecteaza toti platitorii de TVA de pe teritoriul Romaniei, atat persoane fizice cat si persoane juridice, Agentia Infotour are obligativitatea de a inregistra in facturile fiscale emise pentru servicii turistice prestate pe teritoriul Romaniei, codul numeric personal al cumparatorului (CNP).
VII.2 Forma biletului, voucher-ului si a altor documente emise de agentie
Infotour Travel Agency SRL isi rezerva opţiunea de a schimba forma biletului din bilet tiparit in bilet electronic, acolo unde exista aceasta posibilitate ori Sistemul funcţioneaza in asa maniera. Aceeasi masura se aplica si voucher-ului si altor documente emise de agentie.
VII.3 Expedierea biletelor electronice, voucher-elor electronice si a altor documente emise de agentie
Biletele electronice cumparate prin intermediul paginii www.infotour.ro vor fi trimise automat la adresa de e-mail specificata in cadrul secţiunii de rezervare. La aceeasi adresa vor fi expediate si voucher-ele electronice si alte documente emise de agentie. Astfel, este obligatoriu ca adresa e-mail menţionata in timpul procesului de rezervare sa fie valida si activa, Agentia Infotour neputand fi trasa la raspundere in cazul unui prejudiciu adus clientului deoarece biletul, voucher-ul sau alt document emise de agentie nu este primit la timp.
VII.4 Expedierea biletelor tiparite
La cerere, Infotour Travel Agency SRL va expedia, pe cheltuiala Utilizatorului, biletele, voucher-ele si alte documente emise de agentie, in forma tiparita, in urmatoarele perioade de timp:
• 3 zile lucratoare pentru localitaţi din Romania;
• 5 zile lucratoare pentru localitaţi din Europa;
• 10 zile lucratoare pentru localitaţi din afara Europei.
Biletele, voucher-ele si alte documente emise de agentie vor fi trimise Clientului ca Scrisoare recomandata la adresa specificata in cadrul secţiunii de rezervare ca adresa de corespondenţa.
In momentul in care Utilizatorul comanda expedierea unui bilet la adresa specificata in cadrul secţiunii de rezervari, accepta implicit condiţiile de expediere ale companiilor de curierat.
VII.5 Vize si vaccinuri
Vizele nu sunt incluse in tarifele afisate. Turistii sunt responsabili de obtinerea acestora in timp util. De asemenea, turistii trebuie sa se asigure ca documentele de calatorie (pasaport sau carte de identitate) sunt valabile minim 6 luni de la data parasirii Romaniei.
Vaccinurile obligatorii pentru anumite destinatii intra, de asemenea, in responsabilitatea turistului.
VIII. Alti termeni si conditii generale aplicate serviciilor Infotour.ro
VIII.1 Politica de returnare a produselor
Conform OG 34/2014 , Infotour.ro nu are o politica de returnare a produselor.
VIII.2 Conditii de garantie/service
Inainte de a lansa comanda, clientul trebuie sa fie de acord cu "Termenii si conditiile" Infotour.ro. Existand diferente intre tipurile de servicii oferite, anume bilete de avion, hoteluri, city-break-uri, asigurari medicale de calatorie, rezervarea nu se poate efectua pana la capat daca clientul nu bifeaza casuta aferenta acceptarii "Termenilor si conditiilor". Conform OG 34/2014, conditiile de garantie/service nu se aplica serviciilor rezervate pe site-ul www.infotour.ro.
VIII.3 Utilizarea Site-ului
SC Infotour Travel Agency SRL nu este responsabila pentru aptitudinile Utilizatorului de a accesa ori utiliza Site-ul si nici pentru esecurile generate de carenta acestor aptitudini. Infotour.ro nu garanteaza ca Site-ul nu poate fi afectat de virusi sau alte actiuni care pot genera defectiuni sau alte pierderi.
VIII.4 Obligatiile utilizatorului
Sunteti de acord sa respectati urmatoarele obligatii incluzand (fara a se limita):
1. responsabilitatea financiara pentru toate tranzactiile efectuate in contul sau numele dvs.
2. aveti varsta peste 18 ani si capacitatea legala de initia actiuni juridice
3. garantarea veridicitatii datelor furnizate despre dvs. sau membrii familiei dvs.
4. neutilizarea Site-ului in scopuri speculative, a generarii de rezervari false sau frauduloase
5. Interzicerea transmiterii materialelor politice, pornografice, rasiste sau a altor materiale care contravin legii
6. Obligativitatea de a nu altera, copia, transmite, distribui, vinde, afisa, licentia sau reproduce continutul Site-ului cu exceptia utilizarii in scop personal si necomercial a unei singure copii a informatiei continuta in Site
7. Infotour.ro nu asigura nici o garantie cu privire la aranjamentele documentelor de calatorie (pasapoarte, vize, vaccinuri necesare etc.), si nici faptul ca informatia de pe Site este actualizata. Drept urmare, este responsabilitatea Utilizatorului de a se asigura ca va calatori in conformitate cu masurile aplicabile acestor documente de calatorie.
VIII.5 Interzicerea accesului pe Site
Infotour.ro isi rezerva dreptul de a va interzice oricand accesul pe Site fara o notificare prealabila.
VIII.6 Responsabilitatea SC Infotour Travel Agency SRL
Infotour.ro nu este responsabila pentru pierderile indirecte rezultate din prevederile acestui contract, din utilizarea defectuoasa a Site-ului sau a serviciilor turistice rezervate si achizitionate de pe Site.
Infotour.ro nu este responsabila pentru pierderile directe si/sau indirecte suferite de utilizator cauzate de, dar fara a se limita la: posibile diferente de tarif, lipsa de disponibilitate, precum si orice alte informatii incorecte comunicate si/sau preluate de la companiile aeriene si/sau hoteliere sau de catre toti si/sau oricare dintre societatile partenere care furnizeaza servicii turistice prin intermediul Infotour.ro).
Infotour.ro isi rezerva dreptul sa nu furnizeze serviciile turistice a caror tarife au fost afisate in mod eronat. In cazul aparitiei, respectiv afisarii unor posibile erori de tarifare, utilizatorul este de acord sa renunte la toate si orice pretentii impotriva Infotour.ro, urmand ca in cel mai scurt timp posibil Infotour Travel Agency SRL sa returneze sumele achitate de utilizator.
Infotour.ro este responsabila doar pentru pierderile directe a caror valoare nu va depasi tariful total al serviciilor turistice achizitionate si in conditiile acestor Termeni si Conditii.
Infotour.ro nu poate garanta furnizarea neintrerupta a Site-ului si nu poate fi facuta raspunzatoare de pierderile de orice natura suferite ca urmare a acestui fapt, inclusiv a unor profituri nerealizate.
VIII.7 Legaturi catre alte Site-uri
Acest Site poate contine legaturi catre alte pagini web externe si operate de alte parti implicate. Infotour.ro nu are nici un control sau asociere cu aceste pagini web si nu isi asuma nicio responsabilitate in legatura ca acuratetea, integritatea sau calitatea acestor pagini web ale partilor implicate.
Continutul acestor pagini web externe nu reflecta produsele, serviciile sau informatiile furnizate de Infotour.ro. Orice opinii referitoare la continutul acestor pagini web externe vor trebui redirectionate catre administratoriil paginilor in cauza.
VIII.8 Forta majora sau insolventa furnizorului de servicii turistice
Infotour.ro nu este responsabila in cazul petrecerii unor evenimente cauzate de forta majora sau in cazul in care furnizorul de servicii turistice intra in insolventa. Evenimentele majore includ, dar fara a se limita, interventii guvernamentale, razboaie, rapiri, incendii, inundatii, accidente, furtuni, greve, atacuri teroriste etc. care pot afecta Infotour.ro sau furnizorii sai.
VIII.9 Modificari asupra Site-ului
Infotour.ro poate modifica design-ul sau continutul Site-ului, inclusiv disponibilitatea furnizorilor serviciilor turistice, baza de date, precum si alte caracteristici ale Site-ului.
VIII.10 Copyright
Copyright-ul, drepturile de proprietate si continutul Site-ului sunt rezervate de catre SC Infotour Travel Agency SRL. Materialul continut pe Site este proprietatea SC Infotour Travel Agency SRL sau a partenerilor sai, exceptand cazul in care sunt recunoscute ca apartinand altor parti implicate, caz in care puteti raporta acest lucru la adresa reclamatii@infotour.ro.
VIII.11 Confidentialitate
Termenii politicii de confidentialitate a Infotour.ro sunt prevazuti in acesti Termeni si Conditii. Sunteti de acord cu utilizarea informatiilor dvs. personale de catre Infotour.ro sau a partenerilor si a altor parti implicate, in concordanta cu termenii si in scopul declarat stipulat in Politica de confidentialitate a Infotour.ro.
VIII.12 Newsletter
Puteti subscrie la newsletter-ul Infotour.ro, care va va fi trimis catre adresa dvs. de e-mail si va include noutati si oferte speciale precum si alte informatii. Achizitia de produse si servicii turistice de la Infotour.ro inseamna acceptul de a primi newsletter-e Infotour.ro sau alte materiale promotionale, care va vor fi trimise catre adresa dumneavoastra de e-mail/telefon.
VIII.13 Politica de Securitate
Infotour.ro utilizeaza tehnologie securizata pentru a proteja informatiile dvs. personale si tranzactiile financiare. Infotour.ro se conformeaza procedurilor si standardelor de securitate stipulate in Politica de Securitate a Infotour.ro. Daca veti alege sa platiti cu cartea de credit, detaliile cartii dvs. de credit sunt criptate in timpul tranzactiei, determinand o securitate marita. Infotour.ro utilizeaza tehnologia Secure Socket Layer (SSL) care asigura proceselor de achizitionare online prin intermediul cartii de credit, o securitate marita.
XIX. Modificari ale Termenilor si Conditiilor
Infotour.ro isi rezerva dreptul de a modifica sau actualiza oricand Termenii si Conditiile referitoare la utilizarea acestui Site, fara notificare prealabila catre Utilizatori. Versiunea actuala a Termenilor si Conditiilor va fi afisata pe Site din data in care modificarile intra in vigoare. Continuarea utilizarii acestui Site dupa publicarea acestor modificari va constitui acceptul dvs. cu privire la aceste modificari.
Acesti Termeni si Conditii reprezinta contractul intre Utilizator si Infotour.ro si este guvernat de legile din Romania. In cazul existentei unor litigii, instanta judecatoreasca competenta este considerata instanta municipiului Bucuresti. In cazul existentei unor litigii, va fi luata in considerare varianta in limba romana a termenilor si conditiilor.