Comentarii
Nici un comentariu. Fii primul care ne povesteste despre Atelierul Gottlieb Daimler din Stuttgart
Primul motor cu ardere interna functionabil din lume a fost perfectionat in Atelierul Gottlieb Daimler, in 1883, Stuttgart, Germania. Aici puteti vedea unelte, schitele de proiecte si machetele primelor automobile care au deschis drumul liniei Mercedes.
In 1882 Daimler a cumparat o vila in Taubenheimstraße, Cannstatt. Gradina acestei vile cu efect de sera a fost transformata intr-un atelier de lucru cu o extensie de caramida.
Abordarea de baza a lui Gottlieb Daimler a fost de a folosi benzina drept combustibil pentru motoarele sale, precum si pentru a instalarea acestora in orice tip de vehicul imaginabil - pe uscat, pe apa si in aer.
Dupa experimente intensive, Daimler a depus un brevet pentru un motor termic cu un sistem de aprindere nereglementat. Acest brevet DRP cu numarul 28022 a fost extrem de ingenios cuprins, dar nu difera prea mult de principiul in patru timpi, inventat de Otto. In consecinta, a dat nastere la o serie de dispute juridice. Instanta a fost convinsa sa fie de acord cu argumentele lui Daimler si a acordat sprijin cererii sale. Primul motor experimental a fost finalizat la sfarsitul anului 1883, acesta este prezentat in carti ca model de motor mic. Datorita sistemului de aprindere la cald, acest motor ar putea gestiona o viteza maxima de 120-180 rpm.
Motorul experimental a fost cunoscut sub numele de Grandfather Clock, in virtutea aspectului sau. Prima versiune a fost construita in anul 1884, avand o viteza de 600 rpm. Cu acest aparat, proiectat pentru o greutate redusa si cu dimensiuni compacte, Daimler si Maybach au creat baza pentru instalarea intr-un vehicul. Primul vehicul experimental a fost o motocicleta cu un cadru de lemn, ulterior, cunoscut sub numele de Riding Cycle or Riding Car. O versiune mai compacta a Grandfather Clock a fost instalata vertical sub scaun. Pentru acest vehicul cu un motor de gaz sau petrol, Daimler a primit brevetul nr. DRP 36423, la 28 august 1885.
Fabricat in Hamburg si asamblat la Stuttgart, motorul a fost livrat pe 28 august si a fost adus in secret la casa lui Daimler, in timpul noptii, aparent ca un cadou de ziua Emmei Daimler. Motorul a fost instalat impreuna cu bara de tractare sub supravegherea Maschinenfabrik Esslingen, la Maybach, si a fost construit de-a lungul liniilor Grandfather Clock. Puterea a fost transferata prin intermediul unor curele. Vehiculul motorizat al lui Daimler a fost primul automobil din lume cu patru roti.
Adresa: Taubenheimstr. 13, Stuttgart-Bad Cannstatt 90711/569-399
Taxe de vizitare: nu se percep
Program: marti-duminica 10:00-16:00
GPS - Latitudine: 48.807201, Longitudine: 9.225050
Mareste harta ?Nici un comentariu. Fii primul care ne povesteste despre Atelierul Gottlieb Daimler din Stuttgart